در میان سبک های طراحی لوگو، طراحی با استفاده از فضای منفی، قدری جذاب‌تر به نظر می‌رسد. معمولاً در این لوگوها و در کل در کارهایی که با این تکنیک طراحی می‌شوند خلاقیتی وجود دارد که دو یا چند مفهوم را به هم می‌تاباند به طوری که هم هر دو مفهوم در طرح هستند و هم در یک نگاه یک کلیت واحد به بیننده القا می‌شود. در جاهایی نیز یکی از این دو مفهوم  یک نوشته است. ارزش این کارها به خلاقیتی برمی‌گردد که یک فضای سفید بی‌هویت را با یک شئ سفید دارای هویت جایگزین می‌کند.

اگر شما نیز با این تکنیک لوگو یا طرحی را خلق کرده‌اید می‌توانید از طریق info@logodesign.ir برای ما بفرستید تا دیگران نیز کار شما را یه اسم خودتان در این محموعه ببینند.


























مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اگر من بجای... بودم ناهیرا graphicdesigner طاووس هنر گوگل دوربین های دیجیتال فراز هامون